Fashion Yourself!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ralph Lauren

Go down

Ralph Lauren Empty Ralph Lauren

Писане  Whisskas Вто 18 Авг 2009, 15:11

Ralph Lauren 50753

Ralph Lauren
“Никога не съм бил в модно училище – аз бях млад мъж с чувство за стил. Никога не съм си представял, че Polo ще се превърне в това, което е днес. Просто следвах инстинкта си”


Ralph Lauren е роден под името Ralph Lifschitz на 14 октомври 1939 г. в Бронкс, Ню Йорк.

Ralph израства в средностатистическо еврейско семейство заедно с тримата си по-големи братя, отгледани от майка си, докато баща им боядисва къщи.

Усещането за мода на Lauren си проличава още в ранна възраст, когато си купува скъпи костюми с парите, които печели като работи след училище. Въпреки, че знае, че може да си намери и по-евтини дрехи, за него е важно да изглежда стилно още когато е на 12.

Логично е Lauren да посещава дизайнерско училище, но всъщност той учи бизнес в City College, Манхатън, но напуска малко преди да се дипломира. Докато учи работи като продавач, а след това и при производител на вратовръзки. Докато работи за него бъдещият дизайнер започва да прави широки вратовръзки и това го насочва към първото му бизнес начинание. След като напуска колежа, Lauren служи в американската армия от 1962 г. до 1964 г. През 1964-а се жени за Ricky Low-Beer. Те имат 3 деца - Andrew, David и Dylan.

С дизайна си и заем от $50 000 Lauren основава модната компания Polo Fashions през 1968 г. Заедно с по-големия си брат избират името Polo заради силата, стила и интереса, с който марката винаги е била асоциирана. Марката Рolо, известна днес с английския си колежански стил става империя за милиони не само, защото Lauren има късмет и не само, защото Lauren има перфектно чувство за стил. Той притежава новаторско мислене, но също знае, че опаковката и представянето на всеки продукт са от основно значение.

В края на 60-те, докато се опитва да разработи линията си от широки вратовръзки, Bloomingdale настояват, че трябва да махне името си от вратовръзките и да ги направи по-тесни. Но той не се поддава на гиганта в областта на продажбите на дребно и отказва да продава в магазините ако искат от него да спази тези изисквания. След като виждат невероятният успех на моделите на Polo, Bloomingdale се връщат молейки се. Както се казва, всичко останало е история.

През 1967 г. Ralph Lauren създава марката Polo за линия вратовръзки, която веднага добива популярност. В ярък контраст с тесните вратовръзки и стандартния стил, характерни за онова време, Lauren създава широки, ръчно направени вратовръзки, използвайки необичайни, ярки и цветни материали. Вратовръзките бързо стават символ на социален стaтус в мъжкото облекло. Те са начин за изразяване на всеки мъж.

“Вярвах, че мъжете са готови за нещо ново и различно. Те не искаха да изглеждат като, че работят за IBM. Една красива вратовръзка е израз на качество, стил и вкус.”

Веднъж заинтересован в популяризирането на стил посредством вратовръзките си, Ralph Lauren кръщава колекцията си на името на спорт, който въплъщава, както дискретна елегантност, така и класически стил: Polo.

Изключителните вратовръзки са едва първата стъпка. Ralph Lauren е начело на модната революция в мъжката мода в Америка. Той е първият, който свързва класическия американски стил с изчистения шев и чувственост на Европейската мода. Lauren затвърждава Polo като водеща компания за мъжко облекло, посветена на изграждането на цялостен образ и имидж.

“Никога не съм бил в модно училище – аз бях млад мъж с чувство за стил. Никога не съм си представял, че Polo ще се превърне в това, което е днес. Просто следвах инстинкта си”.

70-те започват с новата женска линия на Ralph Lauren. Той създава смела линия от мъжки ризи за жени, претворявайки класическия мъжки стил в женски. Линия води до създаването на емблемата с играча на поло. Първоначално на маншетите на дамските ризи, логото, което сега виждаме на всички модели, става подписа на Polo за статута на дизайнерските модели.

Оригиналната риза с емблемата на Polo е създадена в 24 цвята през 1974 г. Никоя друга спортна риза до тогава не предлага същата комбинация от качество и разнообразие. Тази риза веднага става класически американски модел. И той заедно с ризите в стил Оксфорд, дънковите и раираните ризи стават въплъщение на стила на Polo.

1974 - “Gatsby е този самосъздал се мъж, чиято едничка цел е да изглежда очарователен, богат и загадъчен”. Когато Paramount Studios кани Ralph Lauren да създае дизайна на мъжките костюми за филма на Jack Clayton The Great Gatsby с участието на Robert Redford и Mia Farrow, Lauren облича целия мъжки екип с линия костюми и пуловери, повлияна от 20-те години на миналия век и от иконите на Американската литература Ernest Hemingway и F. Scott Fitzgerald.

Легендарният розов костюм, който Lauren прави за Gatsby превъплащава стила на 20-те, а популярността му води до огромно съживяване на популярността на неговите моделите.

1975 - Ralph Lauren печели приза на Американската Модна Асоциация, а през следващата 1976 - а влиза в Залата на славата Coty, също така печели втората си Coty награда за дамско облекло, първият път, когато дизайнерът печели награди и в двете категории за една година.

Следвайки духа и философията на Polo, че отделните дрехи на са толкова важни колкото цялостния стил на обличане често в рекламите си използват лица не-модели (включително Buzzy Kirbox, сърфист, и Tom Moore, архитект) в реални ситуации и така Polo създава традиция в рекламата, която подчертава всеки спектър от американския живот.

1983 – Дебютира колекцията на Ralph Lauren в обзавеждането за дома. Ralph Lauren се записва в историята като първият моден дизайнер, който предлага цялостно обзавеждане. Луксозната линия включва спално бельо, кърпи, килими, покривки за маса, които комбинирани заедно предлагат атмосфера на истински американски дом. През следващите години, колекцията за дома на Ralph Lauren въвежда и изящна мебел, осветление, а през 1995 г. дори бои Ralph Lauren. Колекцията обзавеждане за дома комбинира всички елементи, с които дизайнерът е известен: нововъведения, цвят, изискани, автентични детайли и практичен подход към продуктите за дома.

1985 - Ralph Lauren започва да си сътрудничи със филмовият фестивал Telluride като спонсорира откритото кино Abel Gance, традиция, която продължава и до днес.

1986 - Polo Ralph Lauren отваря магазин в имението Rhinelander на Madison Avenue, на 72-ра Улица. С него Ralph Lauren вдига нивото на магазините на дребно за модни дрехи. Пазаруването там се превръща екранизирано усещане за дрехите на Ralph Lauren. Тук идват туристи от целия свят за да изпитат усещането пазаруване в имението. От архитектурата, до богатият интериор и качеството на персонала, имението Rhinelander е повече от магазин, повече от музей, то предлага абсолютната тръпка от пазаруването.

През 1991 г. по инициатива на моделиера започва голяма разпродажба на дизайнерски стоки във Вашингтон, спонсорирана от Ralph Lauren, вестник Washington Post и списание Vogue. Събитието събира над $3.5 млн., които са дарени за подпомагане на научната и изследователска дейност в Nina Hyde Center. Голямата разпродажба продължава до 1998 г.

Audrey Hepburn, една от любимите звезди от детството на Lauren, го награждава с голямата награда за цялостно творчество на Съвета на Модните Дизайнери на САЩ (CFDA). Всепризнат за лидер в модният дизайн, той е единственият дизайнер, който получава четирите най-високи отличия на Съвета на Модните Дизайнери – за цялостно творчество, за дизайнер на годината на дамско облекло, за дизайнер на годината на мъжко облекло, както и за най-добри продажби.

Ralph Lauren, заедно със Съвета на Модните Дизайнери на САЩ, започва международна информационна кампания за проблемите и борбата с рака на гърдата. До днес, тази инициатива е събрала над $10млн. от кампании в Аржентина, Австралия, Бразилия, Argentina, Australia, Brazil, Исландия и Великобритания.

Дизайнерът получава наградата на Съвета на Модните Дизайнери на САЩ за мъжко облекло за 1996 г.

Lauren е не само първият моден дизайнер, който има собствен магазин, но той е и първият, който продава цялостен имидж и стил за класа, изтънченост и вкус. Неговото усещане за бизнес, способност да защитава продуктите си на всяка цена, възможност да продължи, въпреки няколкото неуспеха, които среща, го превръщат в мъж, чието състояние e $1 милиард долара. В колекцията си от автомобили, той има модели на Bentley от 1929 г., Alfa Romeo от 1937 г., Bugatti от 1938 г. и Ferrari от 1962 г. Той притежава ранчо в Колорадо, къщи в Ямайка и Лонг Айлъд, имение в Бедфорд, Ню Йорк и студио на Пето Авеню в Манхатън. Предлага на всеки възможността да изглежда толкова добре, колкото самия той, само като си купи продуктите му. Неговите дрехи и обзавеждане за дома издават вкус и снобизъм, но са лишени от блясък – и именно това прави марката на Ralph Lauren Polo вечна.


Ralph Lauren RalphLauren_model Ralph Lauren Amd_lauren_model2 Ralph Lauren 5546-500w
Whisskas
Whisskas
baby Bu!

Брой мнения : 49
Points : 115
Reputation : 1
Join date : 12.08.2009
Age : 31
Местожителство : Over the Rainbow

https://everything4you.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите